ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ В ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/dsim-2023-2(6)

Ключові слова:

маркетингове управління, туристичний бізнес, туристичний продукт, конкурентна перевага, функції відділу маркетингу, інструмент управління

Анотація

Сучасні умови господарювання вимагають нових підходів не тільки у плануванні асортименту послуг, але й у формуванні нових підходів до підвищення ефективності діяльності туристичних організацій на основі технологій маркетингу. Доведено, що актуальним має стати формування тенденції до сприйняття маркетингу саме як інструмент управління. Такий підхід дозволить своєчасно виявляти зміну у факторах впливу на діяльність, створювати ефективні комунікації з клієнтами, посилювати конкурентні позиції на ринку.

Метою дослідження є визначення особливостей здійснення маркетингового управління в туристичному бізнесі в сучасних умовах та виявлення факторів впливу на його формування. 

З’ясовано, що роботу туристичної фірми на ринку можна розглядати у кількох аспектах: як роботу державних структур, об'єднань, асоціацій щодо просування свого національного туристичного продукту та залучення туристів; як роботу туроператора з вивчення попиту на створення конкурентоспроможного пакету послуг та забезпечення його збуту; як роботу з продажу туристичних послуг із забезпечення успішної реалізації турів.

За результатами проведеного аналізу обґрунтовано основні напрями роботи маркетингових відділів туристичної організації. У зв’язку з цим досліджено їх специфіку та коло функціональних обов’язків. Зазначено, що при плануванні маркетингових заходів та при розподілі функціональних обов’язків відділу (департаменту) маркетингу слід враховувати тенденції розвитку туризму в Україні.

##submission.downloads##

Опубліковано

30.08.2023

Як цитувати

КАТКОВА, Т., & МАТЮХ, С. (2023). ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ В ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ. Development Service Industry Management, (2), 48–52. https://doi.org/10.31891/dsim-2023-2(6)

Номер

Розділ

Статті