РИЗИК-МЕНЕДЖМЕНТ В ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2024-6(9)Ключові слова:
ризик-менеджмент, управління ризиком, антикризові заходи, рівень ризикованості, готельно-ресторанна сфераАнотація
Стаття спрямована на виявлення ключових аспектів ризик-менеджменту в організації діяльності готельно-ресторанного бізнесу, а також аналізу основних ризиків та їхнього управління в індустрії гостинності в умовах війни. У статті розкрито сутність ризиків та процес управління ними, враховуючи їхню різноманітність та вплив на діяльність підприємства. Особлива увага приділяється етапам формування системи ризик-менеджменту на підприємстві. Проаналізовано ключові аспекти процесу оцінки рівня ризикованості в загальній системі менеджменту та їх актуальність в умовах сучасної політичної та економічної нестабільності. Досліджено наслідки воєнних дій на готельно-ресторанний бізнес, зокрема їхній вплив на кількісні та фінансові показники діяльності підприємств. Також визначено актуальні підходи до реалізації ризик-менеджменту у готельно-ресторанному бізнесі в умовах війни. У такому контексті обґрунтовується важливість запобігання наявним ризикам, пов'язаним з війною та економічною ситуацією в країні, а також вирішення завдань антикризового управління для забезпечення стабільності та успішності підприємства. Підкреслюється значення врахування як зовнішніх, так і внутрішніх чинників управління ризиками у разі виникнення кризи.