УДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ФГ «ВІНАГРОДАР» НА ОСНОВІ РЕЗУЛЬТАТІВ КОМПЛЕКСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2023-2(4)Ключові слова:
маркетинг, маркетингові дослідження, стратегічне управління, конкурентоздатність, підприємство, ринокАнотація
Сьогодні маркетингові дослідження є однією з головних функцій маркетингової діяльності будь-якого підприємства. Маркетингові дослідження забезпечують топ-менеджмент інформацією для прийняття управлінських рішень. Чим більш достовірною, точною і оперативною буде ця інформація, тим більше шансів у підприємства краще задовольнити потреби споживачів, випередити своїх конкурентів і, тим самим, досягти успіху на ринку.
##submission.downloads##
Опубліковано
30.08.2023
Як цитувати
ГРОМОВА, О., & ПОПСУЙ, О. (2023). УДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ФГ «ВІНАГРОДАР» НА ОСНОВІ РЕЗУЛЬТАТІВ КОМПЛЕКСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ . Development Service Industry Management, (2), 37–41. https://doi.org/10.31891/dsim-2023-2(4)
Номер
Розділ
Статті