СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ПОТЕНЦІАЛУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ В УМОВАХ ВІЙНИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/dsim-2024-6(1)

Ключові слова:

готельно-ресторанна діяльність, послуга, управління, потенціал, розвиток

Анотація

Стаття присвячена оцінюванню перспективних напрямів розвитку готельно-ресторанного бізнесу за умов нестабільного економічного стану. Війна в Україні призвела до суттєвих змін в усіх сферах, особливої уваги потребує розгляд сфери гостинності, яка найбільше впливає на потік туристів в Україну, зменшення якого наразі є основною проблемою для галузі через нестабільну ситуацію та закриті кордони. Це призводить до зниження виручки та ускладнює планування подальшого розвитку.

Розробка нових бізнес-стратегій необхідна в силу того, що готельний ринок України опинився у складній ситуації через військову агресію росії.  Війна негативно вплинула на ринок, оскільки призвела до припинення роботи багатьох готелів, деякі з них знищено, кількість туристів зменшилася, ланцюги постачання були порушені, виникли проблеми з електроенергією, кадрові проблеми через виїзд персоналу за кордон, неможливо було ефективно працювати через введення комендантської години, повітряної тривоги та ін.

Бізнес повинен віднайти баланс між мінімізацією ризиків та впровадженням інновацій та інвестицій в інфраструктуру. Вчасно реагуючи на зовнішні виклики та змінюючи стратегії, підприємства матимуть можливість стабільно зростати та приваблювати все більше відвідувачів у післявоєнний період, коли потік туристів в Україну збільшиться в декілька разів.

##submission.downloads##

Опубліковано

30.05.2024

Як цитувати

ГРИБИК, І., & ШАМУТИЛО , А. (2024). СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ПОТЕНЦІАЛУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ В УМОВАХ ВІЙНИ. Development Service Industry Management, (2), 8–14. https://doi.org/10.31891/dsim-2024-6(1)

Номер

Розділ

Статті