ІНТЕГРУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ В ДІЯЛЬНІСТЬ УКРАЇНСЬКИХ КОМПАНІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2024-5(33)Ключові слова:
сталий розвиток, стійкість, корпоративна соціальна відповідальність, конкурентоспроможність, стратегії розвиткуАнотація
У статті розглядаються та аналізуються останні дослідження з питань соціальної відповідальності українських компаній, визначаючи ключові тенденції і виклики, з якими вони стикаються. На основі досліджень виокремлюються основні аспекти, які варто враховувати для розробки ефективних стратегій соціальної відповідальності підприємств. Соціальна відповідальність визначається як ключовий елемент стратегії розвитку підприємств, що передбачає включення соціальних, етичних та екологічних аспектів у їхні цілі. Здійснення відкритого діалогу з зацікавленими сторонами та впровадження суспільно корисних ініціатив сприяє сталому розвитку і стійкості компаній на ринку. Однак існують виклики, такі як недостатня обізнаність про переваги корпоративної соціальної відповідальності, відсутність належних інструментів для її реалізації, які потребують уваги. Такий підхід підкреслює важливість залучення управлінського персоналу до впровадження соціально відповідального бізнесу та переконання їх у його позитивному впливі на загальний успіх компанії. Впровадження принципів корпоративної соціальної відповідальності в діяльність підприємств сприяє їхньому сталому розвитку, покращує їхню репутацію, сприяє залученню інвестицій та сприяє побудові стійкого економічного порядку в суспільстві. Результати досліджень підтверджують наростаючий інтерес українських підприємств до впровадження соціальної відповідальності в стратегії діяльності.