КРОС-ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ВПЛИВ ПОВЕДІНКОВИХ ТЕОРІЙ НА ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ ДІЛОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2025-9(35)Ключові слова:
стратегії ділових комунікацій, кіберхейтинг, теорія поколінь, поведінкові теорії, соціологічні дослідження, крос-функціональний підхідАнотація
Метою статті є дослідження тенденції зміни поведінкових паттернів в контексті цифровізації, оцінка їх впливу на еволюцію поведінкових теорій та зміну моделей і стратегій ділових комунікацій. Авторами доведена гіпотеза виникнення киберхейтингу, як частини культури та поведінкових паттернів внаслідок зміни теорії поколінь. В результаті проведеного соціологічного дослідження були розглянуті та доведені причини та мотиви виникнення кіберхейтингу на прикладі аудиторії підлітків. В результаті проведеного дослідження застосовано крос-функціональний підхід при визначенні мотивів виникнення кіберхейтингу, як наслідок взаємодії еволюції поведінкових теорій в маркетингу, когнітивної психології, психології соціального впливу та розвитку теорії поколінь.
При написанні статті використовувалися методи соціологічних досліджень, зокрема опитування через анкетування. При аналізі соціологічної та маркетингової інформації були застосовані методи: шкала самооцінки (RSES) Розенберга, шкала Лайкерта, шкали визначення частоти та інтенсивності використання різних соціальних мереж.
Наукова новизна отриманих результатів полягає в обґрунтуванні та доведенні крос-функціональної взаємодії виникнення мотивів кіберхейтингу в конетксті еволюції поведінкових теорій в частині виникнення нового чиннику мотивації кіберхейтингу – формування поведінкових паттернів поведінки в кіберпросторі, як наслідок розвитку поведінкових реакцій в контексті зміни поколінь. Це потребує формування відповідних моделей та стратегій ділових комунікацій, які відповідатимуть запитам кожного групи представників того чи іншого покоління та відображатимуть їх поведінкові патерни. Запропоновані стратегії ділових комунікацій для представників кожної групи поколінь
Практична значимість отриманих результатів дослідження полягає у визначенні конкретних мотивів поведінки представників нового покоління та формуванні стратегії ділових комунікацій для представників кожної групи поколінь. Практичні результати дослідження демонструють трансформацію зміни поколінь, їхніх патернів поведінки, культурного світогляду та цінностей, як результату впливу взаємодії чинників у крос-функціональному розрізі. Що потребує врахування моделей поведінки представників кожного покоління при розробці стратегій ділових комунікацій.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Олена ЧУКУРНА, Світлана ХАДЖИРАДЄВА, Ірина ХОЗРАТКУЛОВА, Віра ГУЗЕНКО

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.