НАУКОВО - ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СТАНОВЛЕННЯ ПІДПРИЄМНИЦТВА У СІЛЬСЬКОМУ ЗЕЛЕНОМУ ТУРИЗМІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/dsim-2024-6(44)Ключові слова:
сільський зелений туризм, підприємництво, теорії та концепції, просторова економіка, навколишнє середовище, туристичний простірАнотація
У статті проаналізовано тенденції розвитку сільського зеленого туризму, які формуються на засадах наукових концепцій, теорій туризму, просторової економіки та економіко - географічних основ природокористування. Встановлено, що необхідно обґрунтувати найоптимальніші підходи та організаційно-економічні інструменти стимулювання суб’єктів сільського зеленого туризму, максимально якісно, без нанесення збитків для навколишнього середовища, розвивати сільський зелений туризм на мікро- та макро рівнях. Авторами доведено, що розробка наукових теорій та концепцій становлення туризму бере початок із кінця XIX початку та середини XX ст., це було викликано різким зростанням потоків відпочиваючих. Було з’ясувано суть теорії циклів еволюції туристичного простору враховуючи сьогоднішні умови становлення підприємництва у сфері сільського зеленого туризму. У 80-х роках XX ст. Р. Батлер розробив дану теорію, яка повязана із становленням туризму не тільки в окремій місцевості, а також в межах усього регіону.У статті обґрунтовано, що частина теорій та концепцій, які визначають особливості сучасного стану сільського зеленого туризму є поліфункіональні. Доведено, що вони враховують не тільки якість надання послуг, а також місце та роль туриста у нанесенні збитків навколишньому середовищу.