ДИЗАЙН-МИСЛЕННЯ: КОНЦЕПЦІЯ ТА КЛЮЧОВІ ЕТАПИ

Автор(и)

  • Володимир ШАРОВ Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана https://orcid.org/0000-0001-9983-7908

DOI:

https://doi.org/10.31891/dsim-2024-6(41)

Ключові слова:

Дизайн-мислення, інновації, цифрові технології, трансформація бізнесу, диференціація, персоналізація, досвід споживача

Анотація

Сучасний бізнес-ландшафт характеризується високою динамічністю та невизначеністю. У таких умовах ключовим фактором успіху стає здатність бізнес-організацій швидко адаптуватися до змін та створювати інноваційні рішення. В останні 10-15 років все більшої популярності набуває парадигма "дизайн-мислення". Будучі клієнтоцентричною концепцією, яка фокусується на визначенні ціннісних уподобань споживачів та розробці інноваційних рішень для їх задоволення по певному процесу, вона об’єднує в собі як певний тип мислення так і певний процес, методологію, концепцію та останнім часом культуру дизайн-мислення.

У статті досліджений феномен дизайн-мислення як методології, що орієнтована на людину та революціонізує підхід до вирішення складних проблем. Проведений детальний аналіз еволюції концепції дизайн-мислення, відстежуючи зміни в її визначенні та сфері застосування, її основних принципів та етапів, а також розглянуті фактори, що сприяють її популяризації. На основі огляду наукової літератури формується авторське визначення дизайн-мислення, яке підкреслює його мультидисциплінарний характер та орієнтацію на потреби споживачів. Особлива увага приділяється ролі дизайн-мислення у формуванні культури інновацій, розвитку інноваційних продуктів і послуг та створенні нових бізнес-моделей.

##submission.downloads##

Опубліковано

30.05.2024

Як цитувати

ШАРОВ, В. (2024). ДИЗАЙН-МИСЛЕННЯ: КОНЦЕПЦІЯ ТА КЛЮЧОВІ ЕТАПИ. Development Service Industry Management, (2), 259–264. https://doi.org/10.31891/dsim-2024-6(41)

Номер

Розділ

Статті